Сьогодні, у другому етапі відбору кращого логотипу, змагалось 6 дизайнерів, які раніше надали свої пропозиції в управління розвитку міста Трускавецької міської ради. Трьох фіналістів обрали, шляхом голосування, керівники сфери обслуговування міста, громадські діячі Трускавця...

  

 

 

За підрахунком голосів, третє місце віддали за  лого Сергія Греха, на другому місці, зі своєю роботою, Анастасія Рибалка, на першому - Юрій Крукевич. За правилами конкурсу, у третьому етапі, з трьох переможців, найкращого обирала експертна комісія.

Слід зазначити, що у своєму виборі, члени комісії керувались чіткими критеріями. Найперший, це відмінність від офіційної символіки, оскільки промоційний логотип створюється, щоб бути там де офіційну символіку некоректно зображати. «Всі хороші приклади лого у світі показують, що промоційні логотипи не повторюють форму герба, намагаються бути якомога віддаленими від будь-якого офіціозу. У цих представлених, кілька були в плюс, а кілька в негативі», - говорить Василь Косів, викладач кафедри графічного дизайну Львівської Національної Академії Мистецтв, який спостерігав за проходженням конкурсу.

Другим критерієм пан Василь називає диференціацію, основну ціль заради якої робляться ці логотипи, оскільки треба відрізнятись від інших міст. «Є речі банальні, які повторюються тисячі разів не тільки в Україні, але й у світі, будь-хто, коли введе в Google-пошук каплі, фонтан, або подібне банальне, отримає тисячі логотипів, які просто розмивають ідентичність та бренд, який тоді не буде унікальним».

Також є критерій формально-графічний, що дає можливість оцінити те, як лого буде відтворюватись в чорно-білому форматі, як на нього вплине збільшення, чи, навпаки, зменшення розміру. Те як він виглядатиме в кутку малого постера, а як на 5-ти мертровому банері серед стадіону?

Також важливий критерій  стосується позиціонування. «Трускавець - це не тільки відпочинок, а дуже серйозне та уважне ставлення до здоров’я лікування, вирішення проблем людей на високому рівні, - говорить Василь Косів. Ця серйозність, довіра людей до Трускавця дуже важлива і не всі логотипи це передають. Є в них щось грайливо-легке, що теж добре, але, мабуть, Трускавець мав би активніше позиціонувати себе в напрямку людської довіри, іміджу серйозного лікувального курорту».

Як пояснили організатори конкурсу та експерти,  не можна брати до у ваги лише те подобається вам малюнок, чи ні, бо логотип має працювати і виконувати свою функцію, інакше, для чого його робити? Тож за усіма  пунктами-критеріями, у хорошого логотипу, мають бути плюси.

Таким, на думку експертів, виявивлась робота Юрія Крукевича, дизайнера, який свого часу розробляв лого для міста Львова. Його ідея логотипу  для Трускавця – це вишукані літери назви міста, в які символічно вплетені вісім крапель води, що символізують вісім різновидів мінеральних вод Трускавця.

 

 

«Скажу, що сьогодні, одні роботи були успішні інші менш. Той логотип, який вибрали був найбільш успішним за усіма критеріями", коментує  Василь Косів – викладач кафедри графічного дизайну Львівської Національної Академії Мистецтв.

 

 «Ми вибрали логотип, який буде ідентифікувати місто.  Коли ми оголошували конкурс, ми оголошували його не на розроблений бренд-бук з логотипом, а на ідею. Тому зрозуміло, що потрібно ще це доопрацювати. Сподіваюсь те, що ми вибрали ми дуже скоро доповнимо, працюватимемо над бренд-буком Трускавця і він насправді буде найкращим» - підсумовує Наталія Скибак, начальник управління розвитку міста.

 

Робота Юрія Крукевича

Робота Юрія Крукевича

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота Анастасії Рибалки 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота Сергія Грехова