Представлення презентацій Трускавецьких санаторіїв та закладів для відпочинку, які знаходяться в районі відбулось в рамках спільного виїзного засідання комітету Верховної ради України та з питань сім’ї, молодіжної політики, спорту та туризму і Комісії Сейму Республіки Польща з питань фізичної культури, спорту і туризму....

Представлення презентацій Трускавецьких санаторіїв та закладів для відпочинку, які знаходяться в районі відбулось в рамках спільного виїзного засідання комітету Верховної ради України та з питань сім’ї, молодіжної політики, спорту та туризму і Комісії Сейму Республіки Польща з питань фізичної культури, спорту і туризму.

          Розпочали презентацію з курортного комплексу «Rixos-PrykarpattyaResort». Про можливості, які пропонує комплексрозповів Віктор Бичков, заступник директора. Хотел Менеджмент Груп «Міротель» представляв Сергій Дробчак. Про відносно новий курортний готель «Лісова Пісня» розповіла Ірина Оленич операційний директор готелю.

 

      Делегатам презентували розповідь про грандіозні здобутки Клініки відновного лікування імені В. Козявкіна, - гордості Трускавця. За час існування клініки в Трускавці тут пролікувалось понад 70 тисяч пацієнтів з 60 країн світу. Різноплановим відкрився для гостей і Трускавець розважальний. Учасникам конференції показали презентації Дельфінарій «Оскар» (Трускавець), Гірськолижний комплекс «Буковиця» (Борислав) та Зоопарк Лімпопо(Меденичі). Делегати відзначили фаховий підхід до презентацій. Очевидно, що гостям дуже сподобались розважальні пропозиції, оскільки їхні презентації викликали найбільше запитань та обговорень.  

     Організатори конференції зазначили, що всі презентаційні матеріали будуть розміщені на офіційній сторінці Комітету Верховної ради України та з питань сім’ї, молодіжної політики, спорту та туризму. А отже згодом познайомитись з медико-туристичними та розважальними пропозиціями зможе кожен. 

        Народні обранці відзначили, що Трускавець місто, яке має неабияку лікувальну та туристичну базу, однак сьогодні місто потребує свіжого та сучасного брендингу. Доволі відоме для світових курортів та міст поняття, стало головним рушієм розвитку та залучення великої кількості туристів. Зокрема Денис Силантьєв розповів, що його комітет зараз розпочав нову програму, яка допомагає містам розробляти бренд, рекламувати його в Україні та Світі. Свого часу цим шляхом пішов Львів і сьогодні його прибутки від туристичного збору зросли в десятки разів.

Очевидно, що Трускавець не може дозволити собі зволікати. Порада народного депутата Силантьєва полягає в тому, щоб якнайшвидше зосередитись на промоції міста, щоб про Трускавець довідались в цілому світі як про європейський курорт.